Administratief medewerker (m/v/x) [Belgium]
Fedasil kent materiële hulp toe aan verzoekers om internationale bescherming en aan andere categorieën van vreemdelingen die ook recht hebben op opvang ("opvangwet" van 12 januari 2007). Fedasil organiseert, rechtstreeks of via haar partners, een kwaliteitsvolle opvang en begeleiding. Het Agentschap beheert bovendien de observatie en oriëntatie van niet-begeleide minderjarige vreemdelingen (NBMV). Fedasil coördineert de programma's voor vrijwillige terugkeer vanuit België. Fedasil draagt bij tot het uitwerken, de voorbereiding en de uitvoering van het opvangbeleid. In het kader van verschillende initiatieven zorgt Fedasil voor de integratie van de opvangcentra binnen de plaatselijke gemeenschap.
Fedasil werft aan:
$ads={1}
Administratief medewerker (m/x/v)
Binnen de dienst Logistiek van de directie Algemene diensten
Interne/externe/reserve selectie
Referentienummer: 9108/042
Functie
Doel
Je voert administratieve taken uit binnen je dienst en biedt steun aan je leidinggevende en collega's en draagt bij tot de globale werking.
Context
Als administratief medewerker, werk je binnen de directie Algemene diensten voor de dienst Logistiek. Deze dienst bestaat uit een twintigtal medewerkers (NL/FR). Je draagt bij tot de uitvoering van de operationele doelstellingen van het Agentschap en meer bepaald van uw dienst Logistiek.
Inhoud
Je helpt verslagen opstellen, brieven, nota's en instructies ter ondersteuning van de dienst en presenteert deze.
Je bereidt dossiers voor volgens de gegeven richtlijnen en zorgt voor de opvolging.
Je staat in voor de correspondentie, u klasseert alle relevante documenten en zorgt ervoor dat ze makkelijk en snel beschikbaar zijn voor later gebruik. Je helpt om de gegevens te beheren in de databases.
Je ziet toe op een goede communicatie tussen jouw dienst en de andere personen/interne of externe diensten. Je beheert de binnenkomende en uitgaande informatie op een gestructureerde manier. Je verwijst door naar de geschikte personen.
Je draagt bij tot het beheer van de agenda en de planning, u legt afspraken vast en neemt deel aan de praktische organisatie van vergaderingen (voorbereiding zaal, materiaal).
Je zorgt voor een goed onthaal van bezoekers wanneer dat nodig is.
Je biedt hulp bij de presentatie van de nieuwe contracten en voor het administratief aspect van overheidsopdrachten.
Je codeert de bestelbonnen en valideert facturen.
Je voert procedures uit volgens de ISO 9001 referentie.
Profiel
Je hebt een bijzondere interesse voor Fedasil, zijn werking, zijn waarden en de doelgroep. Voor meer informatie: raadpleeg www.fedasil.be.
Diploma en ervaring
Er is geen diploma vereist.
Je hebt een eerste relevante professionele ervaring in een administratieve functie.
Technische vaardigheden
Vereisten
Je beheerst de Microsoft Office pakketten (Word, Excel...).
Je hebt goede redactie- en communicatievaardigheden.
Je hebt voeling met werken voor de doelgroep (multiculturele en kwetsbare profielen) en wenst hier toe bij te dragen.
Je bent bereid te werken in een meertalige omgeving. Je hebt operationele kennis van het Nederlands en het Frans.
Troeven
Je hebt kennis inzake overheidsopdrachten.
Je hebt kennis van het Engels en/of van andere vreemde talen.
Je hebt praktische kennis van ISO 9001.
Algemene vaardigheden
IN TEAM WERKEN: een teamgeest creëren en bevorderen door meningen en ideeën te delen en oplossingen aan te reiken bij conflicten tussen collega's.
KLANTGERICHT ZIJN: interne en externe klanten begeleiden op een heldere, integere en objectieve manier, hen een persoonlijke service bieden en goede contacten onderhouden.
BETROUWBAAR ZIJN: werken op een integere manier, volgens de verwachtingen van de organisatie, met respect voor vertrouwelijkheid en afspraken en zonder elke vorm van partijdigheid.
ZICHZELF ONTWIKKELEN: zijn eigen ontwikkeling actief plannen en ontwikkelen in functie van de mogelijkheden, interesses en ambities, zich vragen durven stellen over de eigen werking in functie van nieuwe inzichten, ervaringen en kennis.
DOELSTELLINGEN BEREIKEN: zich inzetten en de wil en ambitie tonen om resultaten te behalen en garant staan voor de kwaliteit ervan.
INFORMATIE ANALYSEREN: de gegevens analyseren op een gerichte manier en informatie op een kritische manier beoordelen.
PROBLEMEN OPLOSSEN: problemen zelfstandig behandelen en oplossen, alternatieven zoeken en oplossingen uitwerken.
ONDERSTEUNING BIEDEN aan de collega's en hen begeleiden, door op te treden als een te volgen voorbeeld en hen te helpen bij hun dagelijks werk.
Aanbod
Type arbeidsovereenkomst
Arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur - voltijds.
Categorie A: Systeem op basis van een administratief uurrooster met vaste en variabele werktijden en prestaties van 7u36 per dag, van maandag tot vrijdag.
Er wordt een wervingsreserve opgesteld voor alle types van contracten voor een duur van 2 jaar.
Plaats van tewerkstelling
Fedasil - Hoofdzetel
Kartuizersstraat 21,
1000 Brussel
Salaris
Je wordt aangeworven op niveau NDA1 met een loonschaal die voor uw situatie van toepassing is. Het minimum maandsalaris bedraagt € 2159 (startsalaris zonder anciënniteit op basis van een voltijdse arbeidsovereenkomst, aan de huidige index). Dit bedrag kan variëren in functie van uw relevante professionele ervaring. Indien u meer wenst te weten, raadpleeg www.fedweb.be.
Voordelen
26 dagen verlof op jaarbasis (onmiddellijk bij indiensttreding en pro rata de prestaties en het werkregime).
Gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer.
Mogelijk om een fietsvergoeding te krijgen.
Elektronische maaltijdcheques.
Interessante aanbiedingen dankzij een federale kortingskaart.
Voordelige hospitalisatieverzekering en diverse sociale voordelen.
Mogelijkheid op geldelijke valorisatie van de relevante beroepservaring.
Vele opleidingsmogelijkheden (te volgen tijdens de werkuren).
Aanvullend pensioen onder de vorm van een groepsverzekering.
Wens je te solliciteren?
Bent u geïnteresseerd in deze functie en herkent u zichzelf in het gezochte profiel?
Dien uw kandidatuur uiterlijk tegen 02/07/2023 voor MIDDERNACHT in door het online sollicitatieformulier in te vullen op www.fedasil.be/nl/werken-bij-fedasil, en door de gevraagde documenten toe te voegen.
Opdat uw kandidatuur in overweging zou worden genomen, moet uw dossier VOLLEDIG zijn en de volgende documenten bevatten:
- een motivatiebrief
- een gedetailleerd CV (om de academische vereisten en uw ervaring te evalueren)
- een kopie van het vereiste diploma
Buitenlands diploma
Indien het vereiste diploma voor de functie in het buitenland werd behaald, moet u de gelijkstelling van uw buitenlands diploma toevoegen, uitgereikt door de Vlaamse Gemeenschap.
Voor meer informatie, raadpleeg de website over de gelijkstelling van diploma in Vlaanderen https://www.naricvlaanderen.be.
Kennis van het Nederlands
Indien je jouw diploma in een andere taal dan het Nederlands hebt behaald, moet je beschikken over het taalattest Artikel 7 van Selor. Dit attest bewijst dat je geslaagd bent voor een examen over de kennis van het Nederlands en is noodzakelijk om voor deze functie te kunnen aangeworven worden. Gelieve dit attest bij uw kandidatuur toe te voegen. Voor meer informatie, raadpleeg www.selor.be
Juridische attesten
Indien je geselecteerd wordt voor de functie, zullen de attesten van goed gedrag en zeden (uittreksels strafregister), algemeen model en model 2, gevraagd worden.
Je moet ook voldoen aan de wetgeving betreffende de toegang tot het Belgische grondgebied en in het bezit zijn van het vereiste rijbewijs. Indien je geen Belgisch staatsburger bent, moet je de gepaste documenten voorleggen wanneer je weerhouden bent voor de functie.
Diversiteit
Fedasil wil diversiteit bevorderen en wil onder andere personen met een handicap aanmoedigen om te solliciteren. Indien je een handicap hebt, kan je een redelijke aanpassing vragen van de selectieprocedure. Gelieve de selectieverantwoordelijke op voorhand te verwittigen.
Selectieprocedure
Preselectie
De selectiecommissie bestudeert alle kandidaturen. De preselectie gebeurt op basis van uw kandidatuurdossier (CV en motivatiebrief, diploma + gelijkstelling en attest indien nodig). Alleen de kandidaturen die best overeenkomen met de functievereisten zullen worden uitgenodigd voor het selectiegesprek.
Selectie
De selectietest bestaat uit een selectiegesprek, eventueel voorafgegaan door een schriftelijke proef, in juli 2023. De contactgegevens van de kandidaten die geslaagd zijn voor de proef worden bijgehouden om een wervingsreserve op te stellen voor alle soorten arbeidsovereenkomsten, in alle Franstalige opvangcentra en dit voor een duur van twee jaar. De kandidaten die niet geslaagd zijn, kunnen gedurende 6 maanden niet meer deelnemen aan een nieuwe selectieprocedure voor een gelijkaardige functie op hetzelfde niveau.
Alle aanvullende informatie kan verkregen worden bij Christophe Mahaut, selectieverantwoordelijke, per e-mail.christophe.mahaut@fedasil.be.
Via onderstaande link wordt u doorgestuurd naar cvwarehouse.com, waar u op deze vacature kan solliciteren.Solliciteren
Post a Comment for "Administratief medewerker (m/v/x) [Belgium]"